Saturday, March 16, 2013

სასწავლო პროექტი


პროექტის სახელწოდება: გრიპი

პროექტის აქტუალობა: გრიპი ვრცელდება ჰაერწვეთოვანი გზით. მოსწავლე იძენს ამ პრობლემის დამოუკიდებლად გადაჭრის ჩვევებს, იმყარებს შეძენილ ცოდნას და სხვასაც გაუწევს კონსულტაციას.



პროექტის მიზნები: მოსწავლემ გააცნობიეროს რა პრობლემას იწვევს გრიპი და როგორ გადავჭრათ ეს პრობლემა. გამოვუმუშაოთ ამ დაავადებასთან ბრძოლის პრაქტიკული უნარ-ჩვევები ,ვასწავლოთ ინფორმაციის დამოუკიდებლად ძიება, დამუშავება და ორგანიზება.



მოსწავლეთა ასაკი: 8 – 9 წელი

ვადების ხანგრძლივობა: 3 დღე

მოსალოდნელი შედეგები: გამოუმუშავდებათ გადამდები დაავადებების თავიდან აცილების და პირადი ჰიგიენის ელემენტარული უნარ- ჩვევები. გაუფრთხილდებიან საკუთარ და სხვების ჯანმრთელობას.



პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები: წიგნი .რვეული. ბარათები. ნემსი. ძაფი.  მაკრატელი. ფერადი ფანქრები. ინტერნეტი, კომპიუტერი.

პროექტის მსვლელობა:

I  დღე

აქტივობა I-საუბარი

მოსწავლეებს ვესაუბრები გრიპის ვირუსის შესახებ. პირადი ჰიგიენის აუცილებლობაზე და როგორია ჯანმრთელი ცხოვრების წესი. ვთხოვ მოიძიონ ინფორმაცია „როგორ დავიცვათ თავი გრიპის ვირუსისაგან’’

II  დღე

აქტივობა-II -ბარათების დამზადება

კლასს ვყოფ ორ ჯგუფად. ვურიგებ ბარათებს და ვთხოვ შეაჯერონ მოპოვებული ინფორმაცია და ჩამოაყალიბონ ერთიანი აზრი.

აქტივობა III - წარდგენა პრეზენტაცია
  
III  დღე

აქტივობა IV - პრაქტიკული სამუშაო

მოსწავლეები ჩემი ინსტრუქციის მიხედვით კერავენ პირბადეებს და  პატარა ჩანთას
რომელშიც შეინახავენ პირველადი დახმარების მედიკამენტებს.

აქტივობა V -სიმულაციური თამაში. „მოერიდეთ გრიპს’’
მოთამაშეებმა უნდა გამოავლინონ გადამდები დაავადებების თავიდან აცილების ელემენტარული  ცოდნა.



აქტივობა VI-პროექტის შეფასება

კრიტერიუმები
მაღალი
დაბალი
საშუალო


ინფორმაციის
მოპოვება



მუშაობს ინდივიდუალურად. ინფორმაციის მოსაპოვებლად იყენებს კომპიუტერს. შესაბამისი კომპეტენციის ადამიანებს.
მუშაობს ინდივიდუალურად. იყენებს მხოლოდ სახელმძღვანელოს
პასიურია უჭირს ინფორმაციის მოძიება
პრეზენტაცია

იზიარებს ჯგუფის აზრს. აკეთებს დასკვნას. მეტყველებს გამართულად
ნაწილობრივ იზიარებს ჯგუფის აზრს ; უჭირს პრეზენტაციის გაკეთება
უჭირს თანამშრომლობა, ვერ აკეთებს პრეზენტაციას
როლური თამაში
კარგად ითავისებს როლს.ავლენს შესაბამის ცოდნას.
ნაწილობრივ ითავისებს როლს.
უჭირს როლის გათავისება



ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი

საგანი - ბუნება

მიმართულება: ადამიანი და გარემო

ბუნება.III.9.მოსწავლეს შეუძლია პირადი ჰიგიენის წესების დაცვა,

შედეგი თვალსაჩინოა , თუ მოსწავლე:

*ჩამოთვლის ელემენტარულ ზომებს, რომელთა დაცვა საჭიროა გადამდები დაავადებების თავიდან ასაცილებლად.
*სიმულაციური თამაშის დროს წარმოადგენს გადამდები დაავადებების თავიდან აცილების ზომებს.
*ასახელებს აქტიური დასვენების მისთვის სასურველ ფორმებს და ადგილებს.
*ადგენს კვების საკუთარ რაციონში შემავალი პროდუქტების სიას და გამოყოფს ადამიანისათვის აუცილებელ საკვებ პროდუქტთა ჯგუფებს (მაგ, ბოსტნეული, მარცვლეული, რძის პროდუქტები)
*კითხულობს საკვები პროდუქტის ეტიკეტს (დასახელება, გამოყენების ვადა) და  საზღვრავს პროდუქტის ვარგისიანობას.

პროექტის ხელმძღვანელი:  ხათუნა ბურჭულაძე

ხელმძღვანელის  ელ. ფოსტა Burchuladzekhatuna@gmail.com

პროექტის ვებ-გვერდი / ბლოგი Burchuladzekhatuna.blogspot.com

No comments:

Post a Comment